




-
Lean.lv
Lean.lv ir ekspertu grupa, kas jau vairāk nekā desmit gadus palīdz daudzām komerciālām un valsts organizācijām visā Baltijā palielināt uzņēmuma procesu efektivitāti. Uzņēmuma starptautiskais sadarbības partneris ir organizācija "Honsha". Aģentūras kompetencē ietilpst Lean.lv mediju attiecības un dalība konferencēs.Remescar
Remescar medmetics – Beļģijas medicīnas uzņēmums, kas sniedz revolucionārus risinājumus kosmētiskām problēmām. Aģentūra nodrošina mediju attiecības, tekstu rakstīšanu, grafisko dizainu, pasākumu menedžmentu, viedokļu līderu iesaisti projektos kā zīmola vēstnešiem.Flexiseq
Eiropas medicīnas zīmola Flexiseq radītie produkti ievērojami samazina sāpes locītavās un atjauno to funkcionēšanu. Produkts piemērots gan senioriem, gan sportistiem. Mēs nodrošinām tekstu rakstīšanu, grafisko dizainu, viedokļu līderu iesaistīšanos projektos kā arī veicam mārketinga kampaņu izstrādi un vadību.Semper
Semper ir Zviedru bērnu pārtikas zīmols, kas nodrošina augstas kvalitātes produktus. Mēs nodrošinām mediju attiecības, izstrādājam sociālo mediju stratēģijas, veicam tirgus izpēti un komunikācijas auditu.Masomo
Masomo – interaktīvās izklaides uzņēmums, kam piedāvājam ietekmētāj mārketingu un komunikācijas aktivitātes.Levi Strauss & Co
Kopš zīmola izveides Levi Strauss & Co. 1873. gadā, Levi`s džinsi ir kļuvuši par vienu no atpazīstamākajiem apģērba gabaliem pasaulē. Levi`s zīmols savas vadošās džinsa apģērbu un aksesuāru sērijas piedāvā vairāk kā 110 valstīs. Mēs nodrošinām mediju attiecības, pasākumu un preses dienu menedžmentu, sociālo mediju kontu apkalpošanu, kā arī tekstu rakstīšanu.Oasis
Oasis ievieš jaunumus ielu modē, piedāvājot plašu apģērbu un aksesuāru klāstu, sākot no kleitām, zābakiem līdz džinsiem. Mēs piedāvājam produktu izvietošanu un ietekmētāj mārketinga aktivitātes.Liina Stein
Liina Stein ir apģērbu zīmols no Igaunijas. Dizainere Liina Stein ir zīmola veidotāja, zīmols piedāvā kleitas dažādām dzīves situācijām – gan kāzām, ikdienai un saviesīgiem vakariem. Nodrošinām publicitātes pasākumus.Julia Janus
Baltijas modes un dzīvesstila zīmols sievietēm un vīriešiem. Julia Janus mode ir tiem, kas ir laimīgas pilsētas dvēseles – brīvi un neierobežoti. Nodrošinām publicitātes pasākumus.Vichy
Vichy ir premium klases ādas kopšanas, ķermeņa kopšanas, kosmētikas un anti-novecošanās produkcijas zīmols, kas pieder L`Oreal. Nodrošinām pasākumu menedžmentu un mārketinga vadību, sadarbība ar viedokļu līderiem.Kiehl`s
Kiehl`s ir amerikāņu kosmētikas zīmolu mazumtirgotājs, kas specializējas aukstākās kvalitātes ādas, matu un ķermeņa kopšanas līdzekļu ražošanā. 2000. gadā Kiehl`s pievienojās L`Oreal grupai un šobrīd ir pieejami vairāk kā 250 mazumtirdzniecības veikali visā pasaulē. Nodrošinām pasākumu menedžmentu.Vaskala
Vaskala piedāvā augstas kvalitātes ādas somas ar askētisku un mūsdienīgu dizainu. Vaskala zīmolu veido divas jaunas, radošas un talantīgas dizaineres – Ērika Rudika un Jekaterina Polanska.COD
COD ir pirmais robata grila restorāns Latvijā, kas piedāvā nobaudīt autentisku japāņu virtuvi ar elegantiem un mūsdienīgiem papildinājumiem. Mēs piedāvājam pasākumu menedžmentu.Halens
Halens piedāvā apģērbus sievietēm, vīriešiem un bērniem, kā arī nodrošina plašu preču klāstu mājai, kas piemērots katrai gaumei. Tiek piedāvāts plašs klāsts pazīstamu zīmolu. Mēs nodrošinām pasākumu menedžmentu.Debenhams
Debenhams veikals piedāvā sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbus, produktus skaistumam, mēbeles, elektriskās ierīces, dāvanas un daudz ko citu.Tribaltic.lv
Tribaltic.lv ir alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu vairumtirgotājs. Latvijā darbojas kopš 2008.gada. Tribaltic.lv izplata pasaulē zināmus zīmolus tādiem dzērieniem kā konjaks, viskijs, kalvados, alkoholiskie kokteiļi un citi. Piedāvājam pasākumu menedžmentu, mārketinga aktivitāšu vadību, sadarbību ar Latvijā pazīstamām personībām un sociālo tīklu kontu pārvaldību.Cellbes
Cellbes piedāvā apģērbus sievietēm, vīriešim un bērniem, kā arī nodrošina plašu preču klāstu mājai, piemērots katrai gaumei. Tiek piedāvāts plašs klāsts pazīstamu zīmolu. Mēs nodrošinām pasākumu menedžmentu.4F
Lielais sporta apģērbu zīmols 4F, kas šuj apģērbus pat olimpiskajām izlasēm, darbam Latvijā izvēlējās mūsu aģentūru. Mēs nodrošinām preses biroju, komunikāciju sociālajos tīklos, kā arī mārketinga kampaņas.Foreo
Zviedrijas uzņēmums «Foreo», kas ražo inovatīvas skaistumkopšanas ierīces, izvēlējās aģentūru «A. W. Olsen & Partners» sejas ādas tīrīšanas ierīces «Luna» oficiālajai ienākšanai Latvijā.Finanšu ministrija
Pēc Latvijas Finanšu ministrijas pasūtījuma mūsu aģentūra izstrādāja un īstenoja sociālo kampaņu #nomaksāt (#уплатить), par kuru saņēma galveno balvu gan sociālo, gan publiskā sektora kampaņu kategorijā prestižajā Baltijas sabiedrisko attiecību konkursā Baltic PR Awards.TurKebab
Populārajam ēstuvju tīklam «TurKebab» mēs sniedzām stratēģiskās konsultācijas.Rīga Plaza
Aģentūras kompetencē ietilpst lielā modes un izklaides centra «Rīga Plaza» mediju attiecības. Turklāt mēs regulāri rīkojam pasākumus un izstādes, kas priecē kompleksa apmeklētājus.Latvijas Labumi
Latvijas svaigās kulinārijas ražotājs «Latvijas labumi» uzticēja mums savu tiešsaistes komunikāciju, mediju attiecības, stratēģiskās konsultācijas un mediju treniņus.VCA
Veselības centru apvienība vērsās mūsu aģentūrā pēc mediju attiecībām un komunikācijas sociālajos tīklos.Mama Rīga
Mūsu aģentūras komanda rīkoja preses pasākumu, kas bija veltīts reproduktīvās veselības klīnikas «Mama Rīga» oficiālajai atklāšanai.GetTable.lv
Restorānu galdiņu rezervēšanas pakalpojums GetTable.lv uzticēja mūsu komandai pakalpojuma oficiālo palaišanu Latvijā.Kitchen HairLab
A. W. Olsen & Partners komanda piedalījās salonfrizētavas «Kitchen HairLab» atklāšanas rīkošanā. Mūsu kompetencē ietilpa viesu ielūgšana un mediju attiecības.Diesel
Šim smaržu zīmolam mēs sarīkojām vairākus pasākumus ar slavenību, blogeru un žurnālistu piedalīšanos.Giorgio Armani Beauty
Leģendārā kosmētikas zīmola pasākuma ietvaros mēs nodarbojāmies ar VIP viesu ielūgšanu.Garnier
Šim kosmētikas zīmolam mēs organizējām mediju attiecības un komunikāciju ar blogeriem.NYX Cosmetics
Šis profesionālās kosmētikas zīmols mums uzticēja pasākuma rīkošanu Lietuvā, kura gaitā žurnālisti un blogeri tika iepazīstināti ar jauno produkciju.RevitaLash
Skropstu un uzacu kopšanas kosmētikas ražotājs mūs piesaistīja pasākumu rīkošanai žurnālistiem, blogeriem un sadarbības partneriem Igaunijā.L’Occitane en Provence
Franču kosmētikas zīmolam mēs sarīkojām preses brokastis ar žurnālistu, blogeru un slavenību piedalīšanos.La Perla
Itāļu apakšveļas ražotājs mums uzticēja mediju attiecības.L’Oreal Paris
Šim kosmētikas zīmolam mēs organizējām mediju attiecības un komunikāciju ar blogeriem.Lielbritānijas vēstniecība Rīgā
Lielbritānijas vēstniecībai Rīgā esam organizējuši “#BritishDays2018” — pasākumu kopumu, kuru mērķis ir iepazīstināt (reālā un virtuālā vidē) Latvijas iedzīvotājus ar Apvienotās Karalistes kultūru, virtuvi, sporta un studiju iespējām, kā arī veicināt pieredzes apmaiņu starp abām valstīm. Esam līdzdarbojušies organizējot daudzveidīgus pasākumus ar dažādu specifiku un izaicinājumiem, rūpējoties par abu valstu sadraudzību.Relais le Chevalier
Autentiskā viesnīca-dizaina bode franču stilā pašā Vecrīgas sirdī “Relais le Chevalier”. Mūsu aģentūra tai ir nodrošinājusi grandiozu atklāšanas pasākumu ar VIP personu, influenceru un mediju pārstāvju dalību, kā arī rīkojām preses brokastis un nodrošinājām mediju attiecības.Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA)
Mūsu aģentūras kompetencē ietilpst Latvijas oficiālā tūrisma portāla popularizēšana, piedāvājot sociālo mediju satura un stratēģijas izveidi, kā arī realizēšanu vietējā un starptautiskā līmenī.Latio
Sadarbības ietvaros ar vienu no lielākajām nekustamā īpašuma aģentūrām Latvijā, esam nodrošinājuši mediju attiecības.Hennessy
Zīmolam “Hennessy” mūsu aģentūra ir nodrošinājusi gan pasākumu organizēšanu, gan sadarbību ar influenceriem un mediju attiecības.Pārresoru koordinācijas centrs
Pārresoru koordinācijas centrs (PKC) ir vadošā valsts attīstības plānošanas iestāde Latvijā, kas nodrošina vienotu valsts attīstības plānošanu un kapitāla daļu pārvaldības koordināciju Latvijā. Esam organizējuši sociālo kampaņu #LViedvesmo, kuras mērķis bija veicināt jauniešu patriotismu un vēlmi atrast sevi gan garīgi, gan profesionāli tepat — Latvijā.SKI Amade
Lielākajam austriešu slēpošanas kūrortam SKI AMADE mūsu aģentūra ir nodrošinājusi preses konferences organizēšanu un preses relīžu sēriju sagatavošanu.Martini
Zīmolam “Martini” tika izstrādāta kampaņa #PlayWithTime, kuras galvenā ideja bija izbaudīt momentu dotajā brīdī un vietā, distancējoties no digitālās realitātes un atrodoties offline režīmā. Kampaņas pirmajā posmā izstrādāts Martini box, kurā ietilpa Martini Bianco pudele, Schweppes, zīmola glāzes un retro fotoaparāts. Kaste, kas ietvēra arī uzdevumu sarakstu, tika nogādāta influenceriem. Katram no influenceriem bija nepieciešams uzņemt selfiju ar Martini kokteili un ievietot to sociālajos tīklos. Kad uzdevums bija paveikts, tika savāktas fotoaparātu fotofilmiņas un katra influencera labākā bilde tika uzdrukāta uz lieliem kanvas audumiem.Izglītības un zinātnes ministrija
Darbs pie projekta “Latvijas zinātnes kalendārs 2019”, veidojot galda kalendāru ar zinātnieku fotoportretiem, kalendāra iepakojumu, 13 lielformāta planšetes un pierakstu bloknotu. Aģentūra arī izveidoja 12 videostāstus par kalendārā atspoguļotajiem zinātniekiem.Immer Group
Šim modernāko iepakojumu ražošanas uzņēmumam nodrošinām stratēģiskās konsultācijas, tirgus izpētes pakalpojumus, mediju attiecības, attiecības ar iesaistītajām pusēm, mārketinga kampaņas.Venden
Aģentūra nodrošina stratēģiskās konsultācijas un mediju attiecības.Grand Palace Hotel
Pieczvaigžņu viesnīca Grand Palace Hotel mums ir uzticējusi komunikāciju sociālajos tīklos.NATO
Organizācijas 60 gadu pastāvēšanas svinībām veltītās kampaņas ietvaros mūsu uzdevums bija materiālu adaptācija un lokalizācija.Eiropas Komisija
Strādājot pie Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu kampaņas ar devīzi «Tev ir izvēle!» (2009. gadā), fotoizstādes «Vērtības vai ērtības» par godu Saharova balvas piešķiršanai (2011. gadā), kā arī informatīvās kampaņas cīņai ar klimata pārmaiņām ar devīzi «Tev tīkama pasaule ar klimatu, kas tev patīk» (2013. gadā), mūsu izmantoto instrumentu vidū bija mediju attiecības, pasākumu rīkošana, vizuālā un tiešsaistes komunikācija.Kaspersky Lab
«A. W. Olsen & Partners» sadarbojas ar «Kaspersky Lab» kopš 2010. gada. Aģentūra konsultē uzņēmumu mediju attiecību (preses relīzes, mediju notikumi), komunikācijas sociālajos medijos, krīzes komunikācijas, kā arī pasākumu rīkošanas jautājumos. Mēs esam apmierināti ar rezultātu un turpināsim sadarbību. Andis Šteinmanis, «Kaspersky Lab» rīkotājdirektors Baltijā
Jau vairākus gadus sadarbojoties ar pasaules vadošo aizsardzības sistēmu pret kiberdraudiem izstrādātāju, mūsu aģentūra nodrošina mediju attiecības (ik mēnesi laižam klajā vairāk nekā 100 publikāciju), komunikācijas koordināciju sociālajos medijos, pasākumu rīkošanu darbiniekiem un partneriem, kā arī mārketinga aktivitāšu īstenošanu visā Baltijā.Carlsberg
Alus darītavas, kas Latvijā ražo alu «Carlsberg», darbiniekiem sarīkojām grandiozu uzņēmuma pasākumu, kas balstīts uz šī zīmola vērtībām. Īpaši svarīgi, ka visas nodaļas bija aktīvi iesaistītas procesā jau pasākuma sagatavošanas posmā, tādējādi darbiniekiem nevis pasīvi uzklausot, bet aktīvi apgūstot šīs vērtības. Vēl šim zīmolam esam organizējuši PR aktivitātes, lai popularizētu «Carlsberg» sponsorēšanas projektus.If Latvia
Šim apdrošinātājam mūsu komanda nodrošināja mediju attiecības, tostarp vairākus pasākumus žurnālistiem, lai iepazīstinātu ar jauno pakalpojumu — automašīnu apdrošināšanas portālu Letakpasam.lv.Sky & More
Pirmā modes festivāla «Riga Fashion Mood» ietvaros, kas notika tirdzniecības centrā «Sky & More», mūsu aģentūra nodrošināja pasākuma atbalstu ar mediju attiecībām.ABLV
Sadarbojoties ar banku ABLV, mūsu aģentūra nodrošināja mediju attiecības, kā arī komunikāciju, kas saistīta ar bankas sociālo atbildību.Ansmann
Sadarbība ar «A. W. Olsen & Partners» bija samērā neilga, bet saņemtie pakalpojumi bija ļoti profesionāli. Darbinieku enerģija un harisma spēj aplipināt ar vēlmi īstenot pat tādas idejas, kas pirmajā acu uzmetienā šķiet neprātīgas, tomēr palīdz panākt vēlamo rezultātu. Radoša pieeja, izpildes kvalitāte un klienta vajadzību izpratne ir īpašības, kas vislabāk raksturo aģentūras darbu! Pēteris Sproģis, «Ansmann Energy Baltic» reģionālais vadītājs Baltijas valstīs
Izmantojot integrētās mārketinga komunikācijas instrumentus, mēs izvirzījām sev uzdevumu popularizēt Latvijā šo uzlādes ierīču un akumulatoru ražotāja zīmolu. Priekšroku devām mazbudžeta risinājumiem, svaigām un radošām idejām, kas piesaistītu sociālo un tradicionālo mediju auditorijas, žurnālistu un plašākas sabiedrības uzmanību. Izmantojot pētījumus un eksperimentus, tika izskaidroti šī uzņēmuma un konkurentu cenu un piedāvājumu atšķirību iemesli, veicinot pārdošanas rezultātu uzlabošanos.Zepter International
«A. W. Olsen & Partners» apkalpo SIA «Zepter International Baltic» Brand Medical. Sadarbības laikā kopš 2004. gada novembra mēs esam pārliecinājušies, ka šim uzņēmumam ir raksturīga precīza darbu izpilde, radoša pieeja un inovatīvas idejas.
Konstantīns Tjagņirjadko, «Zepter International Baltic» tirdzniecības direktors
Starptautiskais uzņēmums, kas ražo mājsaimniecības, pareiza uztura, veselības un skaistumkopšanas preces, uztic mums mediju attiecības, kuru mērķis ir paaugstināt mērķauditorijas zināšanu līmeni, kā arī atbalstu pasākumu rīkošanā darbiniekiem.Euler Hermes
Mums izveidojās stabila ilgtermiņa sadarbība ar «A. W. Olsen & Partners». To veicināja sekmīgi noorganizētais mūsu uzņēmuma darbības sākums — pasaulē lielākā kredītrisku apdrošināšanas uzņēmuma «EULER HERMES Kreditversicherung AG» filiāles atvēršana Latvijā un aģentūras sarīkotā preses konference Rīgā. PR aģentūra precīzi un ar izpratni uztvēra mūsu vajadzības, un visas viņu piedāvātās idejas tika pieņemtas.
Daina Baidekalne, uzņēmuma «Euler Hermes Services Latvija» starptautisko attiecību un biroja vadītāja
Pēc šīs apdrošināšanas sabiedrības pasūtījuma mēs nodarbojāmies ar mediju attiecību izstrādi, kas saistītas ar uzņēmuma ienākšanu un turpmāko darbību Latvijas tirgū.Euroaptieka
Šim aptieku tīklam mūsu aģentūra ilgu laiku organizēja mediju attiecības un pasākumus mērķauditorijām, veica pētījumus, kā arī sniedza tekstu veidošanas pakalpojumus. Sadarbības pamatā bija regulāras stratēģiskās konsultācijas.Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB)
Kopš 2011. gada aģentūra sniedz regulārus komunikācijas pakalpojumus, nodrošinot stabilu ziņu plūsmu par LTAB un OCTA, kā arī autovadītājiem aktuāliem jautājumiem. Mūsu komanda organizē mediju attiecības un veic komunikāciju sociālajos tīklos. Piesaistot profesionāļu grupas un NVO, mēs regulāri aktualizējam noteiktus jautājumus. Ar mūsu spēkiem tika sarīkotas arī OCTA piecpadsmit gadu jubilejas svinības, kurās piedalījās visu Latvijas apdrošināšanas sabiedrību pārstāvji.Dobeles Dzirnavnieks
Graudu pārstrādes uzņēmums izmantoja mūsu stratēģisko konsultāciju, mediju attiecību organizēšanas un pētījumu veikšanas pakalpojumus.Uzbekistāna
Kopš restorāna atvēršanas 2010. gadā aģentūra strādā pie mediju attiecībām, dažādu žanru pasākumu rīkošanas dažādām auditorijām, kā arī īsteno mārketinga aktivitātes, kas palīdzējis «Uzbekistānai» iekļūt Latvijas 20 labāko restorānu sarakstā. Turklāt aģentūra ir izstrādājusi apjomīgu lojalitātes programmu restorānam un partneruzņēmumiem.Navat Club
Mūsu komanda nodrošina šim restorānam regulāras mediju attiecības, komunikāciju sociālajos tīklos, dažādu pasākumu rīkošanu, kā arī pārrauga mārketinga sadarbības aktivitātes.Biscuit
Šis augstākās klases restorāns, kas ir ieguvis popularitāti Rīgas gardēžu vidū, izmanto plašu aģentūras pakalpojumu klāstu: stratēģiskās konsultācijas, mediju attiecības, vizuālo un tiešsaistes komunikāciju, kā arī uztic mums dažādu pasākumu rīkošanu.L’Officiel Latvia
Visā pasaulē pazīstamā modes un stila žurnāla latviešu versija izmantoja mūsu pakalpojumus stratēģisko konsultāciju, vizuālās komunikācijas un mediju attiecību jomā. Turklāt mēs esam izstrādājuši lojalitātes programmu «Club Chic» žurnāla lasītājiem.Dr. Mauriņa Vēnu centrs
Klīnika, kas nodarbojas ar kāju vēnu problēmu profilaksi un ārstēšanu, izmantoja mūsu stratēģiskās konsultācijas, kā arī mūsu kompetenci komunikācijā sociālajos medijos.Juridiskās palīdzības administrācija
Juridiskās palīdzības administrācija sadarbojas ar «A. W. Olsen & Partners» jau vairākus gadus, gandrīz kopš administrācijas dibināšanas 2006. gadā. Pasākumi vienmēr izceļas ar saskaņotību un tiek prasmīgi veikti, lai sasniegtu nosprausto mērķi, tāpēc mēs uzskatām, ka šie ir profesionāli un, kas mūsdienās ir tik svarīgi, godīgi partneri. Sadarbības laikā «A. W. Olsen & Partners» ir sevi apliecinājis kā patiešām labs partneris!
Ruta Siliņa, direktores padomniece sabiedrisko attiecību jautājumos
Sadarbojoties ar šo organizāciju, aģentūra veidoja mediju attiecības, lai informētu sabiedrību par iespēju saņemt valsts apmaksātu juridisko palīdzību.BIGBANK
Sadarbojoties ar PR aģentūru «A. W. Olsen & Partners», mūsu uzņēmums sāka konceptuālāk un sistemātiskāk risināt sabiedrisko attiecību jautājumus. Aģentūra strādā ļoti saskaņoti, nekavējoties sniedzot visu vajadzīgo informāciju, ātri reaģē uz tirgus pārmaiņām, veicot rūpīgu nozares uzraudzību un pārbaudi. «A. W. Olsen & Partners» speciālisti vienmēr savlaicīgi sniedz profesionālu palīdzību un konsultē PR jautājumos. Katrā ziņā jāpiemin darbinieku atsaucība un lojalitāte, precīzā uzdevumu izpilde un komandas darbs.
Jeļena Kozlova, BIGBANK mārketinga speciāliste
Strādājot ar šo finanšu organizāciju, mūsu kompetencē ietilpa komunikācijas audits un citi pētījumi, mediju attiecību veidošana, ikmēneša avīzes klientiem sagatavošana, kā arī stratēģiskās konsultācijas, tostarp sponsorēšanas jautājumos.Adros Baltija
Personāla atlases un apmācības uzņēmums regulāri izmanto mūsu palīdzību, kad nepieciešama tekstu sastādīšana un mediju attiecības.Rīgas Juridiskā augstskola
Strādājot ar šo augstskolu, mēs nodrošinājām stratēģiskās konsultācijas, mediju attiecības, ikmēneša avīzes studentiem sagatavošanu, kā arī vairākas mārketinga aktivitātes, piemēram, Atvērto durvju dienas.Amedei
Šī elitārā šokolādes marka izmanto mūsu pakalpojumus, kad nepieciešams uzturēt mediju attiecības. Piemēram, mēs organizējām mediju atbalstu šī zīmola dibinātājas, slavenās šokolatjē Cecīlijas Tesjēri vizītei Latvijā.Polarn O. Pyret
Šis Zviedrijas bērnu apģērbu zīmols izmanto mūsu pakalpojumus, lai uzturētu mediju attiecības.RD Electronics
Latvijā pazīstamais tehnikas tirgotājs izmantoja mūsu pakalpojumus, kas saistīti ar tekstu izveidi un vizuālo komunikāciju, tostarp reklāmu koncepciju un maketu, kā arī mācību videoklipu izstrādi.ALD Automotive
Starptautiskajam autoparku pārvaldības uzņēmumam mūsu komanda nodrošināja stratēģiskās konsultācijas, veica pētījumus, rakstīja tekstus mājaslapai, adaptēja reklāmas maketus, kā arī veidoja mediju attiecības.Aldaris
Alus darītava izmantoja plašu mūsu pakalpojumu spektru. Tās bija gan stratēģiskās konsultācijas, gan mediju attiecības, gan mācību un motivācijas pasākumu rīkošana darbiniekiem, gan mārketinga aktivitātes, kā arī vizuālā un tiešsaistes komunikācija.NASDAQ OMX
Lai popularizētu pasaulslavenās finanšu biržas jauno mobilo lietojumprogrammu, mēs izstrādājām un īstenojām tiešsaistes komunikācijas stratēģiju, plaši izmantojot sociālo tīklu iespējas, vizuālās komunikācijas elementus, kā arī sarīkojot vairākus bezsaistes pasākumus.UPS
Viens no pasaules lielākajiem kurjeru dienestiem regulāri izmanto mūsu pakalpojumus vizuālās komunikācijas jomā. Mūsu darba rezultātā jau vairāki UPS busiņi ir ieguvuši oriģinālu izskatu.Disco Cosmetics
Kosmētikas veikalu tīklam izstrādājām un īstenojām PR un tirgvedības aktivitāšu plānu, lai informatīvi atbalstītu jauna veikala atvēršanu. Izmantoto instrumentu vidū bija mediju attiecības, tiešsaistes komunikācija, kā arī pasākuma organizēšana.Unilever
Sadarbojoties ar vienu no pasaules pārtikas produktu un sadzīves ķimikāliju tirgus līderiem, mūsu komanda rīkoja Baltijas kampaņas zīmolu «Lipton» un «Saga» jaunajiem produktiem. Izmantoto instrumentu vidū bija pētījumi, mediju attiecības un komunikācija sociālajos medijos.ELVI
Šis mazumtirdzniecības tīkls uztic mūsu komandai veikt plašu pakalpojumu loku, sākot no stratēģiskajām konsultācijām līdz mediju attiecību un pētījumu praktiskai īstenošanai, sponsorēšanas un uzņēmuma pasākumu rīkošanai, iekšējai komunikācijai, mārketinga aktivitātēm, kā arī komunikācijai sociālajos tīklos.DOMO
Šis mājas un remonta preču veikals uztic mūsu komandai stratēģiskās konsultācijas un krīzes komunikāciju, kā arī saziņu sociālajos tīklos un jaunās mājaslapas izveidi.Privatbank
Mūsu sadarbība ar šo banku sākās ar PR atbalstu zīmolmaiņai un turpinājās ar stratēģiskajām konsultācijām un regulāru mediju attiecību organizēšanu.Rīgas dome
Galvaspilsētas pašvaldībai mūsu aģentūra ir izveidojusi grāmatu, kurā aplūkoti domes galvenie sasniegumi pēdējo četru gadu laikā. Mūsu uzdevums bija to izstrādāt no A līdz Z: no informācijas apkopošanas un tekstu rakstīšanas līdz galīgajai maketu noformēšanai. Tagad šī grāmata tiks izmantota, lai iepazīstinātu ar Rīgu ārpus Latvijas.Klīnika EGV
Klīnikai, kas nodarbojas ar neauglības ārstēšanu, mūsu komanda sniedz stratēģiskās konsultācijas. Turklāt mēs veicam tiešsaistes komunikāciju, tostarp sociālajos tīklos, piedāvājam vizuālās komunikācijas risinājumus un organizējam sponsorēšanas kampaņu PR atbalstu.ABB
Aģentūras pārziņā bija elektroenerģētikas iekārtu un automatizācijas tehnoloģiju līdera 20 gadu jubilejas svinību rīkošana. Vairāk nekā 700 viesiem paredzētā pasākuma, kurā piedalījās uzņēmuma darbinieki, klienti un sadarbības partneri no 12 valstīm, mērķis bija organizācijas korporatīvo attiecību nostiprināšana, tēla un reputācijas uzturēšana. Viesiem nosūtītais ielūgums bija oriģināla 20. gados radīto labāko skaņdarbu kolekcija. Pasākuma ietvaros tika sarīkota arī labdarības akcija, lai vāktu līdzekļus bērnu slimnīcai. Tādējādi viens pasākums ietvēra daudz dažādu komunikācijas instrumentu.KGC Networks
Aģentūra «A. W. Olsen & Partners» lieliski pastrādāja. Mēs esam apmierināti ar rezultātu un vēlamies turpināt sadarbību jaunu pasākumu rīkošanā ne tikai Baltijas valstīs vien.
Fabriss Kerervē, uzņēmuma «KGC Networks» prezidents
Kad «KGC Networks» atbalstītās Baltijas turnejas ietvaros Rīgu apmeklēja pasaulslavenā itāliešu aktrise Ornella Muti, mūsu aģentūra bija viņas oficiālais PR pārstāvis visās Baltijas valstīs, organizējot mediju pasākumus, individuālas intervijas, VIP uzņemšanu, kā arī tikšanās ar cienītājiem.Maxit group
Celtniecības javu ražotājs izmantoja mūsu pakalpojumus, lai attīstītu mediju attiecības.Latvia Tours
Ceļojumu aģentūra aktīvi iesaistīja mūs mediju attiecību izstrādē, kā arī izmantoja tekstu izveides pakalpojumus.Zivju restorāns Le Dome
Restorāns mums ir uzticējis savu saziņu sociālajos tīklos.Alk Outlet Dzērieni & Vīni
Alkoholisko dzērienu tirgotājs piesaistīja mūsu aģentūru saziņai sociālajos tīklos, mediju attiecību attīstīšanai, kā arī jaunu veikalu atvēršanas komunikācijas un organizatoriskajam atbalstam.LIDO
Izmantojot mediju pasākumu, mūsu komanda nodrošināja informatīvo atbalstu Latvijas slavenā restorānu tīkla 20 gadu jubilejas atzīmēšanai.ELFA
Izmantojot netradicionālus mārketinga risinājumus, tika piesaistīta elektronisko komponentu, elektrotehnikas un instrumentu piegādātāja ļoti specifiskās mērķauditorijas uzmanība. Veikto pasākumu mērķis bija lojālo klientu skaita un pārdošanas rezultātu palielināšana, kā arī potenciālo klientu intereses stimulēšana.Aptieku attīstības biedrība
Aģentūra īstenoja plašu lobēšanas kampaņu, kuras rezultātā tika ieviesti svarīgi grozījumi Farmācijas likumā, ļaujot pasargāt no slēgšanas vairāk nekā 400 aptieku. Kampaņas mērķis bija ietekmēt sabiedrisko domu un likumdevējus, pārliecinot par to, ka īpašumtiesību diskriminācija, pamatojoties uz iegūto izglītību, nav pieņemama un kaitēs valsts ekonomiskajai attīstībai. Par šo kampaņu aģentūra ieguva pirmo vietu starptautiskā komunikācijas konkursa «Baltic PR Awards» kategorijā «Sociālpolitiskās attiecības».ABSI
Šai bartera biržai mēs īstenojam mediju attiecības, kā arī sniedzam tekstu izveides pakalpojumu.Mikrotik
Datortīklu iekārtu ražotājam mūsu aģentūra sniedz vizuālās komunikācijas pakalpojumus, regulāri veidojot videoklipus par uzņēmuma izstrādājumiem.Ņamma
Bistro piesaista mūsu aģentūru stratēģiskajām konsultācijām, mediju attiecību, mārketinga aktivitāšu, vizuālās komunikācijas risinājumu izstrādei un īstenošanai, kā arī saziņai sociālajos medijos.Liiba
Tirdzniecības centrs piesaista mūsu aģentūru, lai īstenotu mediju attiecības gan sev, gan partnerorganizācijām.Dr. Mauriņa Lāzermedicīnas klīnika
Šī klīnika ir vērsusies pie mums pēc stratēģiskajām konsultācijām, mārketinga aktivitāšu plānošanas un īstenošanas, kā arī komunikācijas sociālajos medijos.Rīgas Dzirnavnieks
Graudu pārstrādes uzņēmums ilgu laiku izmantoja mūsu pakalpojumus stratēģisko konsultāciju, mediju attiecību plānošanas un īstenošanas, pētījumu veikšanas un pasākumu rīkošanas jomā.Centrālā finanšu un līgumu aģentūra
Pirmsiestāšanās, strukturālo un citu Eiropas Savienības finanšu instrumentu līdzekļu administrators izmantoja mūsu stratēģiskās konsultācijas, iekšējās komunikācijas ieteikumus, pētījumus, kā arī padomus mediju attiecību jautājumos.Wizz Air
Aģentūras kompetencē ietilpst lielākās zemo izmaksu lidsabiedrības Centrāleiropā un Austrumeiropā mediju attiecības.DPD Latvija
Aģentūra nodrošina viena no Eiropas vadošajiem kurjerpastiem uzņēmuma ziņu un ar sociālo atbildību saistīto pasākumu komunikāciju.Realto.lv
Mūsu aģentūra veidoja vadošās nekustamo īpašumu aģentūras mājaslapas koncepciju, kā arī nodrošināja koncepcijas praktisko īstenošanu.MEDA Pharma
Lai aktualizētu agrīnas vēža diagnostikas svarīgumu, tika sarīkota komunikācijas kampaņa «Dzīvo ar veselu ādu», kuras ietvaros iedzīvotāji tika aicināti pārbaudīt savas ādas stāvokli pie dermatologa. Aģentūras darbs panāca plašu vēstījuma atspoguļojumu un augstu speciālistu apmeklētību, lai pārbaudītu ādu, turklāt mainījās sabiedrības priekšstats par saules ietekmi uz ādu. -
Mūsu sasniegumi
2005. gadā dibinātā komunikācijas aģentūra «A. W. Olsen & Partners» apvieno jaunus un ambiciozus maksimālistus, kas grib sasniegt tikai izcilu rezultātu. Katram no mums jau bija darba pieredze komunikācijas jomā, tāpēc kopā mēs varējām atrast savu nišu, mērķtiecīgi un prasmīgi strādājot gan ar krievu, gan latviešu auditoriju un kombinējot visdažādākos komunikācijas instrumentus. Kopš 2007. gada aģentūra īsteno projektus visā Baltijā. Kopš 2008. gada aģentūras pārstāvis ir iekļauts Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) valdē. Kopš 2009. gada aģentūra īsteno labdarības kampaņu «Taureņa Efekts», izmantojot komunikācijas instrumentus, lai palīdzētu bērnunamu audzēkņiem pieņemt lēmumu par turpmāko karjeru un dzīves mērķiem. 2010. gadā saskaņā ar vortāla www.7guru.lv veiktās lielāko starptautisko un Latvijas uzņēmumu aptaujas rezultātiem «A. W. Olsen & Partners» bija iekļauts Latvijā desmit viszināmāko un ieteiktāko PR aģentūru vidū. 2011. gadā aģentūra ieguva pirmo vietu starptautiskā komunikācijas konkursa «Baltic PR Awards» kategorijā «Sociālpolitiskās attiecības» par lobēšanas kampaņu «Aptieku īpašumtiesības». 2012. gadā aģentūra sāka darbu pie globāla projekta, koordinējot komunikāciju sociālajos tīklos Eiropas, Latīņamerikas un Tuvo Austrumu valstīs. 2013. gadā Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem piešķīra aģentūras partnerei gada balvu par sabiedrisko attiecību nozares attīstību. 2014. gadā, palielinoties darbinieku skaitam, aģentūra pārcēlās uz jaunu, plašu biroju Rīgas centrā. 2014. gadā aģentūra kļuva par finālistiem starptautiskajā komunikācijas konkursā “Baltic PR Awards” kategorijā “Publiskā sektora kampaņas”. 2015. gadā aģentūras pārstāvis piedalījās reklāmas festivāla Golden Hammer 2015 žūrijā, vērtējot darbus sabiedrisko attiecību kategorijā. 2016. gadā komunikācijas aģentūra ir saņēmusi divas galvenās balvas prestižajā Baltijas sabiedrisko attiecību konkursā Baltic PR Awards. Pēc Latvijas Finanšu ministrijas pasūtījuma izstrādātā un īstenotā kampaņa #nomaksāt saņēma galveno balvu gan sociālo, gan publiskā sektora kampaņu kategorijā. 2016. gadā aģentūras Latvijas Republikas Finanšu ministrijai realizētā kampaņa #nomaksāt ieguvusi prestižo Eiropas Izcilības balvu kategorijā “Pārmaiņu komunikācija”. 2017. gadā kļuva par starptautiskā komunikācijas konkursa “Mi:t & Links. Baltic PR Awards 2017” finālistiem kategorijā “Publiskā sektora kampaņas”. 2018. gadā projekts Celebrity box saņēma 3. vietu kategorijā “Digitālā komunikācija” ikgadējā Baltijas sabiedrisko attiecību konkursā "Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2018”. 2018. gadā aģentūra ir uzvarējusi pasaules vislielākajā sabiedrisko attiecību jomas konkursā IPRA Golden World Awards (GWA) 2018 ar valsts sektoru strādājošo aģentūru kategorijā. 2018. gadā aģentūra ir uzvarējusi "European Excellence Awards 2018" kategorijā "Pārmaiņu komunikācija". 2018. gadā aģentūra ir uzvarējusi "Eventiada IPRA Golden World Awards 2018" kategorijā "Sociālie projekti". -
Kas ir Olsens?
«Pateikts vai rakstīts vārds pavada mūs cauri gadsimtiem. Tas ir senāks par dimantiem un dārgāks par zeltu. Mēs veidojam vārdu — vārds veido jūs!» Raksturojot publisko attiecību ideologu, kā savulaik dēvēja sabiedriskās saskarsmes speciālistus, darbu, tā reiz sacījis Aleksandrs Viljards Olsens. Nav svarīgi, kas bija viņa senči un kur ir viņa dzimtene, nav svarīgi arī tas, kādu izglītību viņš ieguvis un kuras sporta komandas līdzjutējs viņš bija. Vēl mazāk nozīmīgs šķiet tas, ka precīzs viņa dzimšanas datums tā arī netiks noskaidrots. Taču ir svarīgi, ka Aleksandra Viljarda Olsena vārds uz visiem laikiem ir ierakstīts Latvijas sabiedrisko attiecību vēsturē.Latvijas Republikas dzimšana un tās samērā īsais pastāvēšanas pirmais posms iezīmē laiku, kad ikviens drosmīgs, strādīgs un izveicīgs cilvēks varēja kļūt pazīstams, bagāts un sabiedrības cienīts. Tas bija laiks, kad Latvijā radās visā pasaulē zināmi zīmoli, piemēram, «Minox», «VEF», «G. Ērenpreis» un «Ķuze».
Aleksandrs Viljards Olsens bija vienkāršs, bet viņa laiku apsteidzošais domas lidojums pārsteidza daudzus. Un bija ar ko pārsteigt, jo ļaudis, kas lasīja izdevumus «Atpūta», «Jaunākās Ziņas», «Rīts» un «Tēvijas Sargs», sekoja līdzi jaunumiem par A/S «Vairogs» un A/S «Straume». Tieši tāpat kā tagad, lasītāji caur avīžu lappusēm labprāt ielūkojās slavenību buduāros.
«Esi godīgs pret sevi un citiem! Runā tikai to, ko gribi, lai citi saka par tevi! Aizstāvi tikai to, kam pats tici!» — tāda bija Aleksandra Viljarda Olsena filozofija. Tieši tā palīdzēja viņam radīt vērtības, kas aktuālas šodien un ir stabils mūsu komunikācijas aģentūras pamats.