pasākumu sponsorēšana Latvijā

Olsen+Atziņas

Olsen+Partners un WGI stratēģiskā sadarbība

Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners ir uzsākusi stratēģisko sadarbību ar starptautisko producentu uzņēmumu WGI (Winstag Production OÜ). Tagad organizācijas un zīmoli varēs īstenot drosmīgas un mūsdienīgas sponsorēšanas integrācijas unikālos kultūras pasākumos, kādi Latvijā līdz šim nav notikuši.

Strādājot ar izciliem māksliniekiem un pasaules līmeņa kolektīviem, WGI divās sezonās ir kļuvis par kultūras pasākumu rīkošanas līderi Latvijā. Klasiskās mūzikas vēsturē vistitulētākā dziedātāja Džoisa Didonato pirmo reizi viesojās Latvijā pēc WGI uzaicinājuma un pulcēja pilnu Dzintaru koncertzāli. Pianistu Jana Lisecka un Poļinas Osetinskas koncerti bija pilnīgi izpārdoti. Strauji tika izpirktas biļetes uz Renātas Ļitvinovas radošajiem vakariem un viesizrādēm Latvijas Nacionālajā teātrī un daudziem citiem sarīkojumiem.

 

„Šī sadarbība ir uzsākta, lai apvienotu producentu uzņēmuma WGI komandas prasmi veidot neatkārtojamus, emocionāli piesātinātus kultūras notikumus un Olsen+Partners stratēģisko pieeju komunikācijai. Tas ļaus nodrošināt katra sponsora maksimālu redzamību, kā arī īstenot drosmīgas un radošas sponsorēšanas integrācijas oriģinālos kultūras sarīkojumos, kādi līdz šim valstī nav notikuši. Tas noteikti veicinās arī Latvijas kā Baltijas kultūras galvaspilsētas tēla stiprināšanu,” stāsta Olsen+Partners partnere Olga Kazaka.

 

„Mums ir liels gods iekļauties Olsen+Partners komandā. Esmu drošs, ka kopā mēs spēsim sasniegt nospraustos mērķus. Projektus, ko gatavojam tuvākajiem gadiem, var apskaust pasaules slavenākās galvaspilsētas,” norāda WGI vadītājs Jevgeņijs Vintūrs.

Pieteikties jaunumiem:
Jūsu e-pasts ir saglabāts!
Sociālie tīkli
Jaunas atziņas

Latvijas uzņēmumi uzrāda zemākos rādītājus Baltijā dažādības un iekļaušanas jomā

Lai gan mūsdienās arvien biežāk tiek uzsvērts, cik nozīmīgi ir dažādības, vienlīdzības un iekļaušanas (DEI) principi, tikai 48% Latvijas organizāciju...
23.01.2024

Kāds ir jūsu zīmola solījums?

Reklāmas stratēģijas izstrādes procesā organizācijas nereti svārstās starp diviem galvenajiem reklāmas veidiem: uz pārdošanu orientētām reklāmām vai imidža reklāmas kampaņām.
23.01.2024

19 atziņas no 19 gadu pieredzes komunikācijas nozarē

Iedomājieties, kā būtu, ja pirms katrā jaunā sākuma mēs zinātu visu nepieciešamo informāciju, lai izvairītos no šķēršliem? Lai cik lieliski tas izklausītos, reālajā dzīvē tā nenotiek...
23.01.2024

Vai varam uz "Tu"?

Katram trešajam Latvijas iedzīvotājam (28%) nepatīk, ja reklāmās tiek uzrunāts uz “Tu”, turklāt novērojama tendence, ka vīrieši uzrunas formu “Tu” reklāmās uztver pozitīvāk nekā sievietes. Tas tika noskaidrots...
23.01.2024

Piekļuve maksātspējīgai auditorijai Latvijā

Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners un starptautiskā producentu kompānija WGI atklāj iespēju sponsorēt unikālus pasaules līmeņa kultūras pasākumus, kas norisināsies Latvijā 2024. gada pavasara...
23.01.2024

Olsen+Partners un WGI stratēģiskā sadarbība

Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners ir uzsākusi stratēģisko sadarbību ar starptautisko producentu uzņēmumu WGI (Winstag Production OÜ). Tagad organizācijas un zīmoli varēs īstenot drosmīgas...
23.01.2024

Kontakti

Adrese:
Olsen+Partners (SIA PR Kvadrāts)
Alberta iela 13, Rīga, LV-1010, Latvija
E-pasts:
info@olsen.lv
Tālrunis:
+371 25809161
Sociālie tīkli:
Pieteikties jaunumiem:
Jūsu e-pasts ir saglabāts!
Lūdzu, akceptējiet lapas sīkdatnes. Lai iepazītos ar datiem, ko saglabājam, apskatiet mūsu Privātuma politiku