19 atziņas no 19 gadu pieredzes komunikācijas nozarē

Olsen+Atziņas

19 atziņas no 19 gadu pieredzes komunikācijas nozarē

Iedomājieties, kā būtu, ja pirms katrā jaunā sākuma mēs zinātu visu nepieciešamo informāciju, lai izvairītos no šķēršliem? Lai cik lieliski tas izklausītos, reālajā dzīvē tā nenotiek - atziņas tiek gūtas darot, gūstot pieredzi un mācoties no kļūdām. Ja brīdī, kad tika dibināta aģentūra, mēs būtu ar šī brīža zināšanām un pieredzi, kam tiktu pievērsta uzmanība? Par godu 19 gadu pieredzei komunikācijas nozarē Olsen+Partners komanda ir apkopojusi 19 atziņas, kas palīdz ne tikai ikdienas darbā, bet arī jaunu mērķu sasniegšanā.

 

  • DISCIPLĪNA IR SVARĪGĀKAIS RESURSS

 

Tas nozīmē spēju turpināt darbību bez atgriezeniskās saites (uzslavas, soda, panākumiem), kā arī gatavību uzņemties atbildību. No malas viss izskatās viegli, tāpēc mēs reti aizdomājamies, ka tieši tas ir visdažādāko nozaru čempionu panākumu iemesls.

 

 

  • PASTĀVĒS, KAS MAINĪSIES

 

Jūs varat izplānot lieliskāko pasākumu, izstrādāt izcilu stratēģiju, uzrakstīt nevainojamu komunikācijas plānu. Bet esat gatavs to mainīt. Ja iekšēji vai ārēji apstākļi un situācija to pieprasa mainīt - mainiet! Spēja reaktīvi adaptēties un pielāgoties ir tikpat lieliska kā izcila komunikācijas stratēģija.

 

 

  • CIEŅPILNA KOMUNIKĀCIJA AR IKVIENU JEBKURĀ SITUĀCIJĀ

 

Prasme un spēja izturēties ar cieņu pret ikvienu jebkurā situācijā, neatkarīgi no amata vai statusa, atver daudzas durvis. Tas lielā mērā ir ne tikai cilvēcības, bet arī profesionalitātes apliecinājums. 

 

 

  • “KOMUNIKĀCIJA” IR DARBĪBAS VĀRDS

 

"Komunikācija" nav tikai jēdziens vai process - tā ir nepārtraukta cilvēku, ideju, darbību, mediju un citu aktivitāšu mijiedardība. Tas ir pastāvīgs izaicinājums, kas prasa rūpīgu plānošanu un stratēģisko domāšanu, bet vienlaikus arī lieliska iespēja attīstīties un augt gan personīgi, gan profesionāli.

 

 

  • SIRDSAPZIŅA - DZINULIS LABIEM DARBIEM

 

Ja esat labi izdarījis savu darbu, tad sirdsapziņa svin dzīvi. Ja nē, tad tā grauž. Tāpēc labāk visus darbus izdarīt labi!

 

 

  • IDEJAS RODAS NEGAIDĪTI

 

Turiet pa rokai pildspalvu vai telefonu, jo idejas un problēmu risinājumi var uznirt visdīvainākajos brīžos - restorānā, kino ar draugiem, pastaigā, treniņā vai jau iemiegot.

 

 

  • RAGAVAS GATAVO VASARĀ

 

Esiet gatavi krīzei pirms tā ir notikusi. Secīgs un rūpīgs krīzes plāns ir atslēga veiksmīgai tās pārvarēšanai. Turiet to vienmēr azotē ar cerību, ka nekad nevajadzēs izmantot.

 

 

  • ESAT MŪŽĪGAIS STUDENTS

 

Izmantojiet katru iespēju, lai mācītos, jo izcilas kampaņas nesastāv tikai no sabiedrisko attiecību nozares tehnikām. Lai kampaņa izceltos citu starpā, bieži nākas pielietot zināšanas, kas varētu likties pavisam nesaistītas ar PR.

 

 

  • MEKLĒJIET SAVĒJOS

 

Ja ir šaubas, vai cilvēks ir uz viena viļņa ar jums, tad šaubu nav. Vajag sadarboties ar tiem, ar ko sakrīt vērtības un ir komfortabli sastrādāties.

 

  • IZCILĀKĀS KAMPAŅAS DZIMST EXCELĪ

 

Excel ir ne vien noderīgs rīks datu organizēšanai un analizēšanai, bet arī strukturēta “ideju vētra”, pateicoties kurai rodas labākās kampaņu idejas.

 

 

  • NAV IESPĒJAMS KOMUNICĒT PAR DAUDZ

 

Pārāk pasīva komunikācija tiek pārmesta līderiem 10 reizes biežāk nekā pārāk aktīva. Svarīgi pareizajā brīdī adresēt pareizo vēstījumu pareizai mērķauditorijai, apzinoties vēlamo reakciju.

 

 

  • MĪĻĀKAIS RAIDĪJUMS - ZIŅAS

 

Lai veiksmīgi spētu darboties komunikācijas nozarē, vienmēr jāzina aktuālos jaunumus! Ziņu raidījumi ir pirmais avots, no kā nereti dzimst jaunas idejas komunikācijas tēmām un aktivitātēm.

 

 

  • REKOMENDĀCIJAS KĀ LABĀKAIS MĀRKETINGS

 

Citu cilvēku atsauksmes par veiksmīgi realizētām kampaņām vai patīkamu sadarbības pieredzi ir viens no efektīvākajiem mārketinga instrumentiem uzņēmuma tēla veidošanai un uzticamības veicināšanai.

 

 

  • RISINĀJUMS VIENMĒR IR!

 

Lai to atrastu, svarīgi mainīt uzskatu “Tas nav iespējams”, “Mēs to nevaram pavilkt/atļauties” pret jautājumu “Pateicoties kam un kādos apstākļos tas būs iespējams?”.

 

 

  • PRs PIEPRASA DROSMI

 

Strādājot komunikācijas nozarē, vienmēr jābūt gana drosmīgam, lai aizstāvētu idejas, kas reizēm mēdz būt arī ne līdz galam skaidras un plaši pielietotas. 

 

 

  • VALODA IR TAS, KAS MĒS ESAM

 

Skaista un izkopta valoda gan mutiski, gan rakstos ir milzīga priekšrocība! Rūpējaties par to, lai teksti būtu saprotami un skaisti, kā arī pareizi noformēti.

 

  • VEIDOJIET KONTAKTUS!

 

Iepazīstieties un tīklojaties, sadarbojieties un atbalstiet citus... Jūs pat iedomāties nevarat, kādās negaidītās situācijās jūsu kontakti var būt noderīgi! Un, ja attiecīgajā situācijā jums tādu nav – nebaidieties spert pirmo soli, lai tos izveidotu!

 

  • KRĪZE IR IESPĒJA

 

Jebkura krīze ir iespēja, galvenais mācēt to izmantot. Jebkuru procesu sakārtošana palīdzēs gan krīzē, gan ikdienas darbā, tāpēc sagatavojiet savu komunikācijas stratēģiju, lai jebkurā situācijā justos droši un pārliecinoši. 

 

  • MĪLIET SAVU DARBU!

 

Senāk bija (daļēji patiess) stereotips, ka sabiedriskās attiecības ir tikai ballītes un uzdzīve. Tā vairs nav. Tā ir plānošana, darīšana, problēmu risināšana, acu un ausu turēšana vaļā, nepārtraukti termiņi un diezgan konstants stresa līmenis. Ja pēc šī visa variet teikt, ka tik un tā neko nenožēlojiet (un pat darītu vēlreiz, bet labāk), apsveicu – esat īstajā vietā!

Pieteikties jaunumiem:
Jūsu e-pasts ir saglabāts!
Sociālie tīkli
Jaunas atziņas

Latvijas uzņēmumi uzrāda zemākos rādītājus Baltijā dažādības un iekļaušanas jomā

Lai gan mūsdienās arvien biežāk tiek uzsvērts, cik nozīmīgi ir dažādības, vienlīdzības un iekļaušanas (DEI) principi, tikai 48% Latvijas organizāciju...
09.05.2024

Kāds ir jūsu zīmola solījums?

Reklāmas stratēģijas izstrādes procesā organizācijas nereti svārstās starp diviem galvenajiem reklāmas veidiem: uz pārdošanu orientētām reklāmām vai imidža reklāmas kampaņām.
09.05.2024

19 atziņas no 19 gadu pieredzes komunikācijas nozarē

Iedomājieties, kā būtu, ja pirms katrā jaunā sākuma mēs zinātu visu nepieciešamo informāciju, lai izvairītos no šķēršliem? Lai cik lieliski tas izklausītos, reālajā dzīvē tā nenotiek...
09.05.2024

Vai varam uz "Tu"?

Katram trešajam Latvijas iedzīvotājam (28%) nepatīk, ja reklāmās tiek uzrunāts uz “Tu”, turklāt novērojama tendence, ka vīrieši uzrunas formu “Tu” reklāmās uztver pozitīvāk nekā sievietes. Tas tika noskaidrots...
09.05.2024

Piekļuve maksātspējīgai auditorijai Latvijā

Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners un starptautiskā producentu kompānija WGI atklāj iespēju sponsorēt unikālus pasaules līmeņa kultūras pasākumus, kas norisināsies Latvijā 2024. gada pavasara...
09.05.2024

Olsen+Partners un WGI stratēģiskā sadarbība

Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners ir uzsākusi stratēģisko sadarbību ar starptautisko producentu uzņēmumu WGI (Winstag Production OÜ). Tagad organizācijas un zīmoli varēs īstenot drosmīgas...
09.05.2024

Kontakti

Adrese:
Olsen+Partners (SIA PR Kvadrāts)
Alberta iela 13, Rīga, LV-1010, Latvija
E-pasts:
info@olsen.lv
Tālrunis:
+371 25809161
Sociālie tīkli:
Pieteikties jaunumiem:
Jūsu e-pasts ir saglabāts!
Lūdzu, akceptējiet lapas sīkdatnes. Lai iepazītos ar datiem, ko saglabājam, apskatiet mūsu Privātuma politiku