„Mūsdienu korporatīvās komunikācijas formula: organizācijas piesaista auditorijas uzmanību, piedāvājot apmaiņā emocijas un iespaidus. Taču šai formulai ir svarīgs turpinājums: auditorija ir gatava ilgstoši mijiedarboties tikai ar tām organizācijām, kurām uzticas,” norāda Olsen+Partners partnere Olga Kazaka.
To apstiprina arī aptauja, ko pēc „Olsen+Partners” pasūtījuma ir veicis uzņēmums „Norstat”. 1535 uzņēmēji no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas kā svarīgāko komunikācijas uzdevumu tuvākajiem trim gadiem ir izvirzījuši uzticēšanās izveidi un nostiprināšanu. Latvijā to ir norādījuši 73 %, Lietuvā — 70 % un Igaunijā — 80 % uzņēmēju.
„Tā kā organizāciju vadītāji uzskata uzticēšanos par galveno trūkstošo resursu, mēs izvirzām sev uzdevumu palīdzēt viņiem iegūt un nostiprināt uzticēšanos, izmantojot stratēģisku un mūsdienīgu komunikāciju: no mediju attiecībām un integrētām mārketinga kampaņām līdz lobēšanai un konsultēšanai par dažādības, vienlīdzības un iekļaušanas (DEI) politiku,” uzsver Olga Kazaka.
Par Olsen+Partners
Olsen+Partners komandas 18 gados izstrādātajām un īstenotajām idejām vairākkārt ir piešķirti visprestižākie komunikācijas jomas apbalvojumi. Aģentūras veidotās kampaņas piecas reizes ir atzītas par labākajām pasaulē. Aģentūra sadarbojas ar ievērojamiem zīmoliem, piemēram, Wizz Air, Bang & Olufsen, ELVI, Venden, Venipak, Reaton, iDeal un citiem, turklāt tai ir liela darba pieredze valsts un nevalstisko organizāciju sektorā. Aģentūra pieder tās līdzdibinātājiem un partneriem Gintam Lazdiņam un Olgai Kazakai. Aģentūras jaunā zīmola Olsen+Partners juridiskā persona paliks nemainīga — SIA „PR Kvadrāts”.