Latvijas uzņēmumi galvenokārt eksportē uz Lietuvu, Igauniju un Vāciju
Lai veiksmīgi attīstītu eksportu un nostiprinātu Latvijas pozīciju globālajā tirgū, būtisks ir ne tikai preču un pakalpojumu piedāvājums, bet arī spēja komunicēt...
Olsen+Partners turpina augt – komandai pievienojas pieredzējusī Renāte Vītola
Komunikācijas aģentūrā Olsen+Partners, kuras kampaņas deviņas reizes atzītas par labākajām pasaulē, darbu sākusi klientu servisa vadītāja Renāte Vītola....
5 kļūdas, no kurām izvairīties, izstrādājot komunikācijas stratēģiju 2025. gadam
Novembris ir labākais mēnesis, lai aktīvi pievērstos komunikācijas stratēģijas izstrādei nākamajam gadam. Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners ir apkopojusi...
Ekspertu intervijās sabiedrību visvairāk kaitina izvairīšanās atbildēt uz jautājumu
Intervijās ar ekspertiem sabiedrību visvairāk kaitina izvairīšanās no tiešas atbildes uz uzdoto jautājumu, nespēja formulēt galveno domu un paužu aizpildīšana...
Latvijas uzņēmumi uzrāda zemākos rādītājus Baltijā dažādības un iekļaušanas jomā
Lai gan mūsdienās arvien biežāk tiek uzsvērts, cik nozīmīgi ir dažādības, vienlīdzības un iekļaušanas (DEI) principi, tikai 48% Latvijas organizāciju...
Reklāmas stratēģijas izstrādes procesā organizācijas nereti svārstās starp diviem galvenajiem reklāmas veidiem: uz pārdošanu orientētām reklāmām vai imidža reklāmas kampaņām.
19 atziņas no 19 gadu pieredzes komunikācijas nozarē
Iedomājieties, kā būtu, ja pirms katrā jaunā sākuma mēs zinātu visu nepieciešamo informāciju, lai izvairītos no šķēršliem? Lai cik lieliski tas izklausītos, reālajā dzīvē tā nenotiek...
Katram trešajam Latvijas iedzīvotājam (28%) nepatīk, ja reklāmās tiek uzrunāts uz “Tu”, turklāt novērojama tendence, ka vīrieši uzrunas formu “Tu” reklāmās uztver pozitīvāk nekā sievietes. Tas tika noskaidrots...
Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners un starptautiskā producentu kompānija WGI atklāj iespēju sponsorēt unikālus pasaules līmeņa kultūras pasākumus, kas norisināsies Latvijā 2024. gada pavasara...