• _media

    Mediju attiecības

    Māksla būt interesantam žurnālistiem prasa īpašas iemaņas, kontaktus un mediju darba specifikas izpratni. Laika gaitā mums ir izdevies izveidot labas attiecības gan ar latviešu, gan krievu mediju žurnālistiem. Atkarībā no klienta vajadzībām mēs organizējam:
    • preses konferences, mediju brokastis, apaļos galdus
    • publikācijas un sižetus plašsaziņas līdzekļos
    • preses un video relīzes
  • _strategy

    Stratēģiskā vadība un komunikācija

    Prasme izveidot pilnīgu priekšstatu par komunikācijas procesiem un ietekmēt tos īstermiņā un ilgtermiņā ir ikviena uzņēmuma efektīvas attīstības noslēpums. Daudzu mūsu klientu labklājība ir sasniegta, izmantojot, piemēram, šos mūsu pakalpojumus:
    • stratēģiskās konsultācijas
    • iekšējo komunikāciju
    • mediju treniņus
    • krīzes komunikācijas vadību
    • lobēšanu
  • 3_

    Pasākumi

    Veiksmīgs pasākums ir ilgtermiņa ieguldījums organizācijas attīstībā, kas izraisa darbinieku, sadarbības partneru un klientu produktivitātes un lojalitātes pieaugumu. Turklāt tas ir līdzeklis, kas ļauj zīmoliem informēt patērētājus par savām vērtībām, nostiprināt reputāciju, kā arī sasniegt citus komercdarbības mērķus. Mēs ar lielu interesi rīkojam visdažādākos pasākumus:
    • korporatīvos pasākumus
    • pasākumus iepazīstināšanai ar produktiem, vērtību uzsvēršanai
    • īpašus notikumus atspoguļošanai presē
    • publiskus pasākumus
    • labdarības pasākumus
    • sponsorēšanas pasākumus
  • _visual

    Vizuālā komunikācija un tekstu veidošana

    Viena fotogrāfija pateiks vairāk nekā daudz daiļrunīgu vārdu. Mēs protam vizualizēt faktus un emocijas, idejas un koncepcijas, izmantojot:
    • dizainu
    • tekstu veidošanu
    • fotoattēlus un videoklipus
  • _online

    Internets

    Heštagi, laiki, līdzdalības koeficients… Mēs ne tikai vienkārši zinām, ko tas nozīmē, bet arī protam lietpratīgi izmantot mūsdienu interneta komunikācijas rīkus organizāciju labā. Mūsu arsenālā ir:
    • sociālie mediji
    • mājaslapas
    • komunikācija internetā
  • _analytics

    Analīze

    Lai novērstu problēmu, ir jāatklāj ne vien tās sekas, bet arī cēloņi. Mums ir pa spēkam:
    • tirgus izpēte
    • dažādas sarežģītības pētījumi
    • komunikācijas audits
  • IMC

    Integrētās kampaņas

    Mūsu komanda prot meistarīgi rīkoties ar visu integrēto kampaņu īstenošanai nepieciešamo instrumentu komplektu. To apliecina par dažiem saņemtie apbalvojumi. A. W. Olsen & Partners ir liela pieredze šādu uzdevumu izpildē:
    • kampaņas idejas izstrāde;
    • mediju plānošana;
    • tehnisko uzdevumu veikšana, ieskaitot tekstu rakstīšanu, foto, video, audio un citu materiālu ražošanu un apstrādi, specializēto pasākumu rīkošanu, iespieddarbus, instalācijas un interaktīvos risinājumus;
    • kampaņas analīze un izvērtēšana pēc īstenošanas.
  • FBLC

    Dzīves stils

    Komunikācijai par modi, dzīves stilu un skaistumkopšanu ir noteikta specifika. Mūsu speciālisti ar ilggadēju pieredzi tieši šajā jomā pastāvīgi sadarbojas ar žurnālistiem un sabiedriskās domas veidotājiem, rīko pasākumus, kas perfekti atspoguļo jauno preču būtību, veicina emociju rašanos, kā arī plašu atspoguļojumu medijos un sociālajos tīklos. Mūsu stiprās puses ir:
    • show room Rīgā;
    • specializēta fotobanka;
    • skaidra izpratne par modes, skaistumkopšanas un dzīves stila zīmolu vajadzībām.
  • VIP

    Sadarbība ar slavenībām

    Dažādi pasākumi un akcijas iegūs vairāk uzmanības, plašāku atspoguļojumu un lielāku uzticēšanos, ja slavenības tās atbalsta. Komunikācijas aģentūra A. W. Olsen & Partners aktīvi strādā šādos darbības virzienos:
    • īpašais projekts Celebrity box;
    • slavenību, blogeru un sabiedriskās domas veidotāju piesaiste kampaņām un akcijām;
    • VIP viesu ielūgšana uz pasākumiem.